09 maj 2013

Smukke Sally

For noget tid siden, en gang medio marts, satte Sara der står bag bloggen motherbl gger gang i en "Gæt-en-dato-give-away" - det gik helt enkelt ud på at man skulle gætte hvilken dato hun fødte. Jeg lagde mit bud, dagene gik og der gik mange af dem - så mange at Sara efter noget tid meddelte på sin blog, at man altså stadig kunne være med, og at man gerne måtte komme med et nyt bud, selvom man havde deltaget, nu hvor alle budende efterhånden var overskredet. Vinderen ville være den, der først ramte den rigtige dato - ergo ville der jo ikke være noget fedt i at skrive nogle af de datoer, som andre havde nævnt. Med den 'logik' nåede jeg helt frem til at nævne d. 15. april - den var der ingen der havde taget, så jeg ville være den første, hvis det nu skulle være. Som jeg også skrev så var det mit gæt, men at jeg for Saras skyld ikke håbede at hun skulle gå så længe.

Men det gjorde hun, altså Sara, hun gik lige indtil d. 15. april, hvor hun fødte en kær lille pige, Sally. Så jeg vandt! Jeg vandt de skønneste lysestager af eg fra Ibsen's - de er altså bare så smukke og passer perfekt i vores nye hjem.

Med pakken var der også fine visitkort, bl.a til Would Wood - jeg var lige inde og lure lidt, og de har 50% på de ting der er tilbage, da alt skal væk. Jeg kom til at lade mig lokke. Så jeg fik bestilt lidt derfra. Ups.

Beklager billedekvaliteten, billederne er taget med mobilen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar