08 maj 2013

En fridag


Sikke en skøn dag - godt nok har der ingen sol været, det har været voldsomt trykkende i vejret og lummert, men skøn, skøn dag alligevel. Min pollenallergi nød godt af den omgang regnvejr vi fik sidst på eftermiddagen, det samme gjorde mit 'hygge-sind' da det begyndte at buldre og brage hen over os - jeg elsker altså tordenvejr, der er bare noget over det. Larsen har haft fri i dag, og vi har nydt det - ingen praktiske ting, og så alligevel, det blev lige til et smut ud i den virkelige verden - hvor vi vendte tilbage med forkælelse til smagsløgene. Slagterflutes, som for mit vedkommende blev til en bagel og en bikube, som for Larsens vedkommende blev til en snegl. Men mums! Dagen er blevet nydt, og det manglede da også bare - det vides nemlig ikke helt hvornår Larsen har en fridag igen. Så jeg suger til mig, når han endelig er hjemme. De næste mange dage står den igen på arbejde for ham, men jeg har da også nogle planer - bl.a. så tror jeg snart jeg skal have pakket lidt kasser ud, jeg skal i hvert fald have fundet den kasse med mit kamera i, så jeg kan få taget nogle ordenlige billeder af lejligheden, så i kan se den. Jeg kom også forbi posthuset i dag, og fik hentet min præmie fra en give away jeg vandt for noget tid siden - har flashet den på instagram, men der skal nok komme lidt om den her på bloggen også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar