20 maj 2013

Bryllup

I lørdags var vi til bryllup i det fri. HELDIGVIS var vejret da bare helt fantastisk. Her er lige lidt billeder fra dagen, som jeg har taget med kameraet i min mobil. Jeg havde nemlig ikke mit kamera med, da jeg hurtigt fandt ud af, at jeg slet ikke ville kunne holde til at rende rundt og tage billeder, højt som lavt, som jeg plejer. Der var dog mange andre med kameraer omkring halsen, så billeder blev der taget en masse af.

Jer der følger mig på Instagram kender allerede lidt til min lørdag. I tirsdags købte jeg et par ballerinaer, i to størrelser større end normalt, altså en str. 40, jeg prøvede dem og gik lidt rundt i dem, MED hævede fødder. De passede i bredden, men ikke i længden, de var alt for lange, men det fungerede. Nu var det så bare lige mit mentale jeg, der skulle overbevises om, at sådan var det altså, når man render rundt med hævede fødder - str. 40. I lørdags lagde jeg godt mærke til at mine fødder hævede op igen, hen ad formiddagen, tænkte ikke videre over det, havde jo de store sko. Det blev tid til afgang, og hvem kan så pludselig ikke være i sin str. store sko? Mine fødder var simpelthen hævede helt vildt, selvom jeg ikke synes det var værre end den dag jeg købte skoene, så har det nok været det alligevel, for jeg kunne ikke komme i dem. Det vil sige det kunne jeg godt, men jeg kunne ikke gå i dem og det gjorde ondt at have dem på. FEDT! Så det blev flipflapperne for mit vedkommende - dem kunne jeg lige klemme mig i.
Fødderne hævede desværre mere og mere hele dagen og aftenen med, heldigvis var der nogle søde køkkenmedhjælpere, som vi kender, der sørgede for kolde fodbad til mig, det lindrede da lidt.
 
Det var en lang, men hyggelig dag. Omkring midnat, kørte vi hjem i seng - hvilket var tiltrængt for os begge. Vi kom hjem til en lejlighed der var fin og ryddet - til trods for at vi havde efterladt den som et krater. Min bror var her for at sætte mit hår, han tog af sted efter os, og var så skøn at rydde op i lejligheden inden han selv tog af sted. Dét er altså bare en dejlig ting, at komme hjem til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar