29 april 2013

Nu går det løs

Om 2 dage går det løs - på onsdag flytter vi. Tænk sig at vi rent faktisk flytter! Hurra! Selvom lejligheden er fyldt med flyttekasser, væggene bærer præg af at der har hængt mange ting, mange forskellige steder gennem de sidste 4 år, gulvtæpperne er revet halvt af, de sidste småting roder rundt omkring, for ikke at tale om den mindre losseplads vi har lavet ude i gården, med ting der bare skal ud - ja, så er det stadig lidt uvirkeligt for mig. Mærkelig følelse. Men som jeg sagde til Larsen den anden dag, jeg slapper nok først helt af og forstår det rigtigt, når vi er ude af denne lejlighed og den, samt nøgler er afleveret. Lejligheden har dannet rammerne for os de sidste 4 år, faktisk næsten med præcise datoer - vi flyttede ind d. 9. maj 2009. Jeg har dog aldrig rigtig været faldet helt til her - jeg har aldrig haft den følelse af at det her var mit 'hjem' - at her var rart at være og sådan. Der gik 1½-2 år før jeg begyndte at føle mig bare lidt hjemme her, følte at her godt kunne være hyggeligt, men det seneste års tid er den følelse forsvundet igen, så det bliver simpelthen så lækkert at flytte herfra. Vi skal faktisk ud og hente nøglerne her i aften - glæder mig til gensynet med mit nye hjem.

Inden vi har store flyttedag på onsdag, har jeg lige en aftale på OUH i morgen tidlig - glukosebelastning, i ved, det der sukkervand man skal drikke, fastende og så have taget blodprøve efter 2 timer, for at de kan tjekke om man har graviditetssukkersyge - oh skræk og ve, alle de historier jeg har hørt. Lige fra at man ligger syg flere dage efter, til at det bare smagte lidt sødt og at det var der ikke noget i. Nu får vi at se hvordan jeg kommer til at reagere på det. Jeg har ingen planer i morgen, HVIS nu jeg skulle gå hen og blive dårlig.


Jeg ved ikke hvor meget jeg kommer til at blogge den næste tid, men hvis i har lyst, så kan i følge mig på Instagram, hvor jeg nok er mest aktiv den kommende tid. Lad jeg ikke skræmme af at profilen er 'privat' - det er bare for at udelukke spammere. Ansøg på @lillelisalyspunkt - så tilføjer jeg dig. Følger gerne tilbage - det er nu en meget hyggeligt verden, den der Instagram.

2 kommentarer:

  1. Det bliver så spændende!!! Jeg glæder mig til at følge dig i det nye hjem:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaaa det gør - glæder mig også helt vildt! - og du skal da være så hjertelig velkommen :)

      Slet