30 april 2013

Burde - burde virkelig...

Der er jo kun timer tilbage nu, til svigerfar kommer med en flyttevogn i morgen formiddag. Der mangler stadig lige det sidste - altså, det meste af køkkenet, badeværelset og så alle småtingene rundt omkring. Jeg burde gå i gang med at få pakket det sidste ned, sådan så de ting vi skal bruge i morgen tidlig, bare lige skal smides i en kasse inden afgang. Burde burde burde. Men jeg er flad!
Om det er selve glukosebelastningen (som blev dokumenteret på Instagram undervejs), om det er fasten fra i aftes kl. 22 - der jo også betød jeg intet kunne få til morgen, da jeg vågnede med kvalme og var mega sulten, eller om det bare er et tilfælde - det ved jeg ikke. Men siden jeg kom hjem har det snurret i hovedet, har haft en smule kvalme og så har jeg bare haft ondt i kroppen. Især indvendig føler jeg mig tæsket godt igennem - men det tror jeg pokker, det var nemlig ikke kun mig, der ikke var fan af det sukkerstads jeg drak til morgen. Baby M kvitterede med at underholde i en god halv time i stræk, efter jeg havde indtaget sukkervandet, med voldsomme spark og fik maven til at danse helt vildt. Jeg har drukket, spist og sovet siden jeg kom hjem - men lige lidt har det hjulpet. 

Nåh, men jeg har en plan. Jeg har jo altid været mest 'aktiv' om aftenen, har altid haft en fandens energi om aftenen. Det har altid været der, at der blev ryddet op, gjort rent, startet projekter osv. SÅ jeg satser på at gøre mig selv kunsten efter i aften, som jeg har gjort så mange andre gange før. Så for nu, vil jeg forsætte med at fede den, drikke en masse vand, glo lidt rundt på nettet og få skrevet en liste over hvad der skal købes ind de næste mange dage - især fredag, hvor Larsen SELV har sagt at vi skal i IKEA efter småting (Whaaat?!) - jeg vil glo tv og se mine 'tirsdagsprogrammer', og når det så er gjort, så vil jeg så småt gå i gang med at få det sidste pakket - hvis jeg er rigtig heldig, så er Larsen nået at komme hjem, så vi kan være to om det. Inden vi går i seng skulle alt gerne være ordnet, det eneste der skal tages i morgen tidlig er tandbørsterne og så skal dyrenes bur pakkes ned, og drengene i en transportkasse. Mon min plan holder?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar