12 marts 2013

Søndags tirsdag

Vi kører på helt lavt gear i disse dage. Dagene går med gåture og afslapning - det er lige til at holde til. Larsen er netop taget på arbejde efter at have haft fri de sidste par dage. Jeg har indtaget sofaen, endnu en gang, efter at have spist alt for meget morgenbrød. Men det var lækkert! Dagen kommer til at gå med at sidde og glo på telefonen hvert 2. minut. Jeg venter et vigtigt opkald - men den ringer bare ikke, den telefon der - eller jo, min søde veninde ringede tidligere, men måtte skynde mig at sige jeg ikke kunne tale. Kunne nu godt have talt lidt længere end vi gjorde, men det vidste jeg jo ikke. Medmindre der rent faktisk blev ringet til mig i de få minutter jeg talte med min veninde... Opkaldet kan gøre at vores fremtid ser lidt lysere ud, end den hidtil har gjort. Så riiiing nu søde dame!
Der er også blevet taget store beslutninger herhjemme, den ene beslutning er taget og udført, så nu må det briste eller bære - det fortæller jeg mere om på at andet tidspunkt, lige nu er det MEGET nyt, og alt efter om det bliver et godt eller dårligt opkald jeg får, så er denne beslutning enten super god, eller dybt idiotisk, det hænger lidt sammen det hele - vi får at se, det er i hvert fald lidt af en risiko vi løber.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar