04 marts 2013

En lille forelskelse

Åh, jeg er faldet pladask for en ting - eller faktisk to ting. De blev lynhurtigt tilføjet til den ønskeliste jeg har lagret i hovedet. Smykker - og ikke bare hvilke som helst smykker. Smykker fra Jane Kønig. Måske i har set dem rundt omkring i blogland? Det var i hvert fald her, at jeg først bed mærke i dem - de helt fantastisk fede 'love tag' smykker. Specielt halskæden har været meget omtalt, og nu har jeg fundet ud af at der også findes armbånd. Jeg har altid været meget til sølv, men jeg må indrømme at disse forgyldne sager er røget lige i hjertet på mig. Smukt med smukt på!

Jeg ville elske at eje sådan et 'love tag' i både den ene og/eller den anden form - det skulle selvfølgelig være med bogstaverne J og L.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar