25 marts 2013

Dagens to do

I dag har Larsen en enkelt fridag, så...

I dag skal hele hytten cleanes fuldstændig, den skal være spotless! I morgen skal vi nemlig vise den frem.

I dag skal vi et smut op i byen og ose lidt efter forskellige ting, bl.a for at høre om min nye mobil er landet.

I dag skal vi nyde hinandens gode selskab og sikkert også noget god mad, efter mange dages arbejde (fra Larsens side).

I dag... må vi se hvor meget af det planlagte der sker, for i nat kom en meget fuld Larsen hjem og var dårlig - som i rigtig dårlig - efter deres julefrokost-tamtam på jobbet. Det lille pus.

Imens jeg tager mig sammen - venter lidt på at se hvordan dagen kommer til at forme sig, prøver jeg at få lidt styr på de alt for mange billeder, jeg bare har kastet ind i de forskellige mapper på det seneste. ♥ 

Blinkende æble-mave fra 21+0 - imorgen er jeg 23+0

2 kommentarer: