18 marts 2013

47,50 kr.


Meget piget - mere end jeg egentligt troede jeg 'var til' - men synes faktisk det er ret sødt. Og så på bud og med 25% oven i, ja så kan det jo næsten ikke betale sig at lade være vel? Body'en med hjerter var på bud til 14,- de andre 3-pak til 25 kr. pr. pakke - alt med yderligere 25% - de er fra Føtex på Vesterbro i Odense, hvis nogle skulle være interesserede.


Denne søde lille sag, vil jeg også gerne lige vise. Den er dog fra H&M til 99 kr. Synes ærlig talt det er dyrt for en lille bluse, men jeg må vidst bare vænne mig til det. Kunne ikke stå for den. Egentligt er det vel en hundehvalp - men i mine øjne kunne det også være en ilder (ja, ja I know - crazy ferret lady) - eller måske en grå udgave at Jungledyret Hugo? Med hjem kom den i hvert fald.

3 kommentarer:

  1. Åhr, sikke nogle fine ting! Jeg synes godt nok ikke 'min' Føtex har sådan nogle fine ting...eller er det måske bare mig, der ikke har været der længe!?

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, altså synes nu heller ikke altid at de har de fedeste ting i min Føtex.
      Du må jo sige til hvis jeg skal købe for dig og sende? Ved ikke om det kun er i denne uge at alle de forskellige tilbud gælder. Men sig endelig til.

      Slet
  2. Uh, pas på med Føtex-tøj... Størrelserne er helt galt i byen... især efter vask!
    Men søde, det er de :-)

    SvarSlet