02 maj 2012

Ham der Fanden!

Min dag startede kl. 14-ish, da Larsen kom hjem, kyssede mig på kinden og spurgte hvordan dagens aftale var gået. A hva for én? Ehm... For fanden! Havde jo lige en aftale i dag, som jeg havde glemt alt om. Crap!
Jeg har ligget, gemt langt væk under dynen hele dagen, i mørke - fanden tag den der opfandt pollen! Til trods for medicin, så er nogle dage altså bare næsten ikke til at komme igennem, i dag var en af dem. Hen på aftenen blev det dog bedre, og jeg tænkte at jeg lige ville ud og nyde de sidste af solens stråler, derfor gik jeg i gang med at fjerne ukrudt i gården - med en gaffel - fandens til opgave! 

Ukrudtsopgaven blev afbrudt af en kort tur til Silvan efter træpiller til dyrenes bakker, og så lige lidt sjov og ballade til mit igangværende projekt. Det gik dog nemmere med lidt ordenligt værktøj og fine blomstrede handsker. Gården er nu næsten helt fri for ukrudt - i hvert fald de næste par dage. Samtidig fik vi en hyggelig snak med naboen, som desværre flytter her om en måneds tid. Øv bøv. En nabo hvor vi har måtte låne alt fra stavblender til grill til bil til hendes køkken selvom hun ikke var hjemme. De vil altså blive savnet, de gode naboer. Så gode naboer skal man altså lede længe efter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar