14 februar 2012

Would you be my... (give away)

... ordinary tuesday-date?

Alle jer der har fulgt mig i længere tid, ved godt hvad jeg syntes om dagen i dag. Så det springer jeg let og elegant over - forsøger i hvert fald - eftersom jeg hverken er let eller elegant.

I stedet sætter jeg gang i en Valentins-slash-Jule give away - jeg sidder jo inde med lidt ekstra jule-krea-ting fra Panduro, som jeg jo nærmest har fået smidt i nakken. Så hvis dit krea-punkt i hjernen, viser sig oftere end mit gør - OG du rent faktisk syntes helt vildt godt om at lave dine egne julesager, så syntes jeg da bestemt at du skulle deltage. Du må selvfølgelig også gerne deltage, selvom du hverken er kreativ eller holder af at jule selv.

Indhold
Julepynt (englehår, hjerter, halmstjerner/bukke)
Stickers - rød + hvid
Lysholdere (alm. + fyrfads)
Engle-mærker.
Skum-snefnug.
Skum stempler.

The Rules 
Giv din mening om Valentins Dag til kende i kommentarfeltet = 1 lod
Link til min give away på din egen blog (brug gerne billedet her i indlægget) = 1 lod

Altså kan du deltage med 2 lodder. Jeg finder en vinder d. 24. Februar.
Hvis du er rigtig sød, så skriver du også lige hvor mange lodder du deltager med - På forhånd tak.

5 kommentarer:

  1. Hej Lisa!
    Jeg vil rigtig gerne deltage med 1 lod!
    Jeg synes Valentinsdag er noget værre bullsh*t for at være ærlig. Hvorfor afsætte en dag hvor man føler sig tvunget til at vise sin kærlighed til dem man elsker? Hvorfor ikke vise dem det hver dag og i tider hvor de mindst venter det? Jeg ved i hvert fald at jeg ville blive tusind gange mere glad for nogle blomster en hvilken som helst dag hvor jeg ikke forventede det end i dag, hvor det nærmest er påtvunget!
    Jeg kan godt lide de små søde gestuser som man ikke lige går og regner med - det er den slags der holder liv i et forhold.. Ikke en æske chokolade og en blomst på en dag hvor butikkerne befaler en dette.
    (Haha btw så er jeg single ;) haha, men dette er dog ikke grunden til mit had for valentinsdag, sådan har jeg altid haft det)

    Simone :)

    SvarSlet
  2. Hejsa Lisa
    Jeg er da selvfølgelig med på din Give Away... Med 2 lodder... Bare skum-snefnuggene er worth dying for! ;-)

    Indtil i dag kl. 14.45 syntes jeg (som Simone) at Valentinesday (Dansk: Valentins Dag) var en amerikaniseret forbrydelse mod en udemærket romersk historie om præsten Valentin, der imod ordrer fra kejser Claudius, viede soldaterne til deres elskede.
    Allerede i 1950'erne forsøgte blomsterhandlere i Danmark at indføre dagen, men vi stædige dumme Dänen ville ikke lege med, så ideén faldt til jorden med et brag.

    Men i dag... Klokken 14.45... Hentede jeg min lille guldklump fra dagplejen. Og sammen med søde Linda havde min lille trold kreeret en lille cellofanpose med hjerter, fyldt den med vingummibamser og guldkarameller og påsat et sødt lille rødt skumhjerte med teksten: "Til mor og far fra Milika. Jeg elsker jer!"

    Hun siger det SÅ tit i disse dage, det er helt vidunderligt... Men den lille gave, som vi i øvrigt hyggede os med alle sammen, mens vi så "Lille Nørd", er den sødeste jeg (vi) længe har fået... :-)

    Så nu er jeg altså ikke HELT modstander længere ;-)

    Kig ind til Brien
    http://likebree.kaashalvorsen.dk

    SvarSlet
  3. jeg er med på 1 lod.

    Valentines day sucks. Jeg har fødselsdag d. 15/2 og med undtagelse af sidste år har jeg ALDRIG fået noget da det åbenbart er nok at give gaver til min fødselsdag. øv bøv

    SvarSlet
  4. Jeg er med på 2 lodder! Du kan finde linket på min giveaway-side :-)

    Jeg er forholdsvist neutral ift. Valentins dag. Min kæreste giver mig blomster på Valentins Dag, men det er bare som om at det er hyggeligere at få blomster helt uopfordret og uden grund!

    Så selvom jeg værdsætter Valentins Dag pga. min kærestes indsats, så kunne jeg godt være foruden :-)

    Carina // carinaliving.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder, og i øvrigt sige at det er en rigtig god blog du har dig! :) Spændende læsning, og er glad for at kunne melde mig som fast læser. :)

    Derudover valentinesdag... Jeg ved ikke rigtig. Jeg er af den type pige, der gerne vil forkæles (og helst så meget som muligt), men syntes ikke at man skal have kun 1 dag med forkælelse. Min kæreste tror desværre ikke på valentines dag, så min valentines dag gik med at rydde op i nogle gemmere, og helt glemme hvilken dag det var. :)
    Og så slipper jeg også for at gå ud og købe et eller andet vildt kreativt (Som altid ender med at blive et computerspil >__< )

    SvarSlet