13 februar 2012

Søbogaard

I just looooove Søbogaard! Og til trods for venskablige trusler fra en kær blogger, om IKKE at deltage i denne give away, så har jeg altså valgt at gøre det alligevel. (Jeg ved det, jeg er en rebel!) Den er simpelthen for god til at klikke væk fra. Anna med bloggen Anna Weinreich udlodder nemlig en kurv fyldt med lækre sager fra Søbogaard - en flot kurv til en værdi af 500 kr. Der er allerede rigtig mange om buddet, men hvis du også er til Søbogaard, så vil jeg da foreslå dig at kigge ind til Anna og deltage.

6 kommentarer:

  1. Fint indlæg :)
    Men bliver da nysgerrig med hensyn til den kære blogger - hvorfor ikke deltage? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anna :)
      Jamen, "truslen" kom med det største smil på læben. Hun ville jo ikke risikere, at det ikke blev hende der vandt din fine give away - derfor måtte jeg ikke deltage ;)

      Slet
    2. Åh ja, altså det var intet negativt overhovedet :) Hehe.

      Slet
  2. Hvis du vinder, Lisa... Skal du dele! ;-b

    SvarSlet
    Svar
    1. Uuuh... ja, det kunne jo være man blev inviteret på Søbogaard-date :)

      Slet