23 februar 2012

Ting og sager!

- Det er lige præcis dét, der sker i mit lille univers. Jeg ser SÅ meget frem til at kunne fortælle hele verden om det - når tiden er inde. Indtil da, kan jeg fortælle at jeg har været alene hjemme de sidste par dage, da det bedst kunne betale sig for Larsen at blive på Sjælland, noget med nogle opgaver og sådan. I går ringede det så på døren... Åbnede ikke, for stod kun iført håndklæde, og ventede jo ingen - så hvis det var vigtigt, måtte de jo ringe til mig og sige at de stod uden for. Det ringede på igen. Hmm... Og pludselig ringer min telefon så. Det er min bror - han ville blive vældig glad for at blive lukket ind! - Den (skønne) tosse, er taget direkte fra skole, for at komme ind og overraske mig - og underholde mig. Argmen, det er da fantastisk! Han sov her tilmed, til kl. meget tidligt i morges, da han jo skulle nå i skole i fødebyen, til kl. 8.
Vi plaprede, grinte og fik skøre idéer som vi gør bedst - det resulterede også i lidt arbejde - som jeg ikke vil vise frem endnu, hvis nu Larsen skulle forvilde sig herind, og læse med. Han ved nemlig ingenting! I aften når han kommer hjem, er jeg ikke hjemme, så jeg har skrevet en sød lille seddel til ham, og sat på døren. I aften skal jeg nemlig på tøse-shoppe-tur med Brien. Planen var IKEA - det er den stadig, men liiiige med et pitstop i Rosengårdcentret inden. Det bliver faaaaarligt! - så er det sagt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar