23 februar 2012

En ost og en rullepølse på tur!

Har her til aften været med Brien i henholdsvis Rosengårdscentret OG i IKEA - MUMS!
Panduro havde skøn masking-tape på bud - 5 ruller for 100 kr. - men det var da også det eneste spændende de havde at byde på, efter min mening. H&M bød på en lækker lækker LÆKKER taske, som jeg fandt ved et tilfælde, da jeg ledte efter en anden jeg havde set på deres hjemmeside - denne her var endda en smule billigere - score! OG lidt mere mig - dobbelt score! OG den matcher min pung, vinterstøvler OG mine "nye" hæle - trible score!  IKEA bød også på lidt spise, øko-pandekager med spinat - Eeehm..hallo en lækker ret. - og så må man jo godt en gang imellem, så vi fik også lige ÉN softice hver. Nu er jeg igen vel hjemme, har krammet Brien farvel og tak - og er kommet et skridt længere i mit projekt - som Larsen jo intet vidste om... Nårh jah, det gør han stadig ikke, for han tog liiige en overnatning mere på Sjælland, æv bæv! Savner ham altså nu. - OG er spændt på hvordan han reagerer - kom nu hjem hva! Imorgen skal vi dog mødes oppe i city, når han lander i Odense - han skulle jo gerne lige have et par nye bukser, husker i

Lige lidt meget få billeder fra i dag - billeder af de indkøbte ting, må komme i morgen, når mine øjne er mere åbne og der er det der gode dagslys. Tror faktisk bare jeg vil hoppe ind i seng og putte med de kære små.

1 kommentar:

  1. Det var SÅ sjovt :-)
    Og tak tak tak for den lille surprise i min pose :-) Du er en SKAT...
    Jeg har lavet et HELT indlæg her:
    http://likebree.kaashalvorsen.dk/#post37

    Knuzzer

    SvarSlet