25 februar 2012

Projekt: "Hemmeligt"

Har skrevet en del i "koder", på det seneste - og nu hvor Larsen endelig er kommet hjem igen, OG har set OG godkendt, mit seneste projekt. Så kan jeg endelig også vise det frem her på bloggen. Det er sjovt, som det kribler i fingrene, hver eneste gang man laver noget nyt - for det skal jo vises frem på bloggen - og det kan ikke gå hurtigt nok!

I onsdags kom min kære bror jo på surprise besøg - og vi fik et par gode idéer, én af dem førte vi også ud i livet - en omrokering af soveværelset! Soveværelse som gennemgangsrum er jo svært nok at indrette i sig selv, men jeg har længe drømt om at få sengen ned i 'den anden ende' - så den ikke stod under vinduet. Larsen har manet min idé til jorden, hver eneste gang, fordi sengen ville være for bred. Nåh, men i Larsens ferie, blev vi enige om at smide sengestellet i kælderen og bare lægge vores boksmadras, direkte på gulvet. Jeg fortalte brormand om mit ønske, og om Larsens svar - og min bror nævner så, om det ikke var 'dengang' vi havde sengestellet. Ehm... jooo... HEY! Ind med os, og måle op - boksmadrassen kunne lige præcis være der nu. Èt kig på hinanden og vi var i gang. Sengen blev rykket ned i den 'anden ende' og vi fik lavet et rigtig fint og hyggeligt hjørne 'oppe' ved vinduet. Det lyder som om, vi har det største soveværelse ever - oppe, nede ved. ha ha. 

Lidt billeder af vores nye, og endnu hyggeligere soveværelse - og lige et billede af lidt kærlighed. Larsen og jeg mødtes oppe i byen i går, da han kom ind med toget. På vej hjem, kom der en regnbyge - og i en vandpyt lå der et kort, der passede PERFEKT på alt mit 'brok' om at han ikke havde været hjemme længe. Larsen fiskede det op, og gav mig det - jeg kunne ikke stoppe med at smile, hele vejen hjem. Kortet blev selvfølgelig tørret, og står nu på vores nye 'nathylde'. 

Hvis du vil se hvordan vores soveværelse så ud før, så kig her - Joan var så sød at vise lejligheden frem i På besøg hos en blogger. 

6 kommentarer:

  1. Åååårh ro-man-tisk kort altså!
    Man får helt lyst til at bryde ud i en omgang Beatles All you need is love! :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ér bare romantisk! Faktisk er det et kort, som Magnusfonden har fået lavet - ved ikke om du kender den.

      - Men det passede bare perfekt til min længsel efter at have ham at putte med igen :)

      Slet
  2. Hvor er det fint!! Hurra for kløgtige brødre:)

    SvarSlet
  3. Giver mig sgu lige et los i røveren til at rykke om på mit eget sove værelse.. Tak for det og thumps op til dit projekt herfra :)

    Jeanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak - og ærgerligt du ingen blog har, at vise frem på - håber du er blevet glad for dit "nye" soveværelse :)

      Slet