24 februar 2012

And the Oscar goes to....

... eller ... med fare for ikke at nå det i dag, da der er mange planer OG Larsen (endelig) kommer hjem, så har jeg lynende hurtigt lige fundet en vinder, ved hjælp af min gode ven random.org

Vinderen af min valentin/jule-give away er: Carina Filippas

Carina skrev:
Jeg er med på 2 lodder! Du kan finde linket på min giveaway-side :-)

Jeg er forholdsvist neutral ift. Valentins dag. Min kæreste giver mig blomster på Valentins Dag, men det er bare som om at det er hyggeligere at få blomster helt uopfordret og uden grund!

Så selvom jeg værdsætter Valentins Dag pga. min kærestes indsats, så kunne jeg godt være foruden :-)

Carina // carinaliving.blogspot.com

Carina, hvis du er rar at sende mig din adresse, så skal jeg få sendt dine ny-erhvervede julesager afsted. - mail den til mig på lisa.s.hansen@live.com

4 kommentarer:

  1. Ej, hvor vildt! Tusind, tusind tak :-D
    Sender dig min adresse med det samme! :)

    SvarSlet
  2. Hmm, jeg kan ikke få lov til at sende mail'en, da den melder fejl hele tiden :)
    Kan du evt. sende mig en mail som jeg så bare besvarer? :)
    Min mail er carinafilippas@gmail.com.

    Håber ikke jeg er til besvær :)

    SvarSlet
  3. Jeg er altså pæææænt interesseret i din lille hemmelighed og hvad du går og pusler med:).. Er meget enig med dig omkring Valentins dag.. :/

    Jeanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg da godt forstå - det er da heller ikke fair, at jeg bare sådan skriver lidt i koder. Ha ha. Følg med om lidt, så har jeg nemlig fået overført mine billeder, og så skulle der gerne komme lidt billeder af mit ene "hemmelige" projekt. :)

      // Lisa

      Slet