25 november 2011

Friday night

Fredag aften her på adressen går med bærbar, ligegyldigt tv, toast, isvand og snolder. Larsen gamer, så jeg er overladt til mig selv her i sofaen. Det er nu også okay, hvis jeg dog bare kunne være lidt mere kreativ mht. hvad jeg laver når jeg er på nettet. Bloggen, Facebook, eb.dk og tv2.dk er de 4 hjemmesider jeg kredser om og der jo altså grænser for hvor ofte der kommer opdateringer, fra nogle af siderne.

Der sker ikke så meget på min front for tiden, så der er ikke så meget at "rapportere" om herinde. Jeg har valgt at tage én dag ad gangen og den beslutning er jeg helt tilfreds med. Jeg bruger mit "krudt" på dyrene og selvfølgelig på at være kæreste, når Larsen er hjemme. I starten af december kan jeg se frem til en masse frisk luft, da vi får æren af Chili i en uges tid. (Nej, hun er desværre stadig ikke kommet ned til sin mor endnu) Jeg glæder mig til hun flytter ind for nogle dage igen. Den kære hund.

1 kommentar: