16 oktober 2011

Søndags-sløjhed.

Det ville have været så meget federe at kunne hentyde til en ordenlig gang tømmermænd, med overskriften. Men nej - det er ikke en våd bytur lørdag aften der er skyld i min søndags-sløjhed. Jeg ved faktisk ikke hvad der er skyld i det - men jeg har ondt og er øm overalt, snotter, hoster, skranter på det groveste. Oven i det, har jeg stadig alt for ondt i min venstre arm, seneskedehindebetændelse er virkelig noget fanden har skabt - og et meget mærkeligt ord! Det må godt snart gå over - helst i går. Men det kræver selvfølgelig at jeg holder den heeeelt i ro, og det har jeg bestemt ikke været særlig god til! Så ris til egen brede røv! Så i dag er der dømt absolut afslapning, jeg laver intet i dag. Sofaen er indtaget, dynen er medbragt og fjernsynet er indstillet på Animal Planet, så jeg kan ligge og se "Bad dogs" og få mig et godt grin. Brormand er ønsket tillykke - jeg har vendt verdenssituationen med en god veninde og Larsen er dejlig omsorgsfuld. Søndags-sløjhed be gone!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar