19 oktober 2011

Down under

Jeg er lidt 'down' i de dage her. Jeg er sygemeldt ugen ud med en arm der skal holdes helt i ro. Jeg er forknølet og hakker og hoster. Jeg kan intet få gjort herhjemme, igen pga. armen. Dagene er SÅ lange, når Larsen er på skole i Valby og jeg 'bare' kan sidde herhjemme. Derfor har jeg besluttet at binde min arm op i morgen, med skinne, forbinding og hvad det ellers kræver, så jeg ikke kan komme til at bruge den. Og så tager jeg til Svendborg i nogle timer og tøser den med min mor, i det omfang jeg kan. Så ser jeg da lidt andet. 
Det har dog ikke kun været gråt i dag - posten var gavmild i dag. Goodiebaggen fra Maminkas give away, som jeg var så heldig at vinde ankom i dag - 2 par strømpebukser, en mascara og en neglelak fra Max Factor. Udover præmien, lå der også et postkort til mig - et postkort fra DOWN UNDER - hvor min gode 'gamle' og skønne veninde er i praktik i disse måneder. Selvsamme veninde var for nogle år siden i Japan, i praktik, da hun tog assistentuddannelsen - nu er hun i gang med sygeplejerskeuddannelsen og er faktisk afsted sammen med en af mine kollegaer fra plejehjemmet. Hun er godt berejst. Men hold op hvor jeg glæder mig til hun er hjemme igen, så skal der fortælles historier og hygges big time!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar