22 oktober 2011

Noget om manglende rygrad og analkirtler.

Dagens tanker har i dag kørt på...

Skift af telefon - er blevet voldsomt forelsket i Sony Ericssons Xperia Mini Pro... 
Hvordan man lettest kommer af med mug, svamp og alt muligt 'pels' på væggen bag sofaen...
At jeg inderligt ønsker mig en ny GOD cykel, så det rent faktisk også er sjovt at cykle lange ture...
Om jeg skulle få fjernet min 'skønhedsplet' over læben...
Undren over hvor min rygrad er forsvundet hen for tiden... 
Aslans analkirtler (I know, KLAMT emne) - de skal tømmes, og det STINKER ubeskriveligt. Hvor længe mon det kan udskydes?
Søsterbloggens eksistens, der har ført til at jeg har lukket den ned.

Derudover er dagen gået med ingenting. Larsen og jeg hyggede med morgenbrød og blødkogte æg til morgen. Larsen har fået fremstillet en ny omgang chai-sirup (Ja, jeg er vidst blevet afhængig!) og jeg har fået løst én kryds og tværs i mit nyindkøbte hæfte. Sådan en lørdag er altså dejlig indimellem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar