26 september 2011

Æ' V' OS'!

Den er alle steder, på de fleste af de blogs jeg følger - både danske og udenlandske - nu vil jeg også! 

A. Age: 23 (i 13 dage endnu)
 
B. Bedsize: 140 x 200 cm. (og alt for stor når man er alene hjemme)

C. Chore that you hate: Madlavning, madlavning og så lige madlavning.
 
D. Dogs: Kun de 3 jeg er fast 'sitter' for indimellem. 

E. Essential start to your day: Tandbørstning
 
F. Favorite color: Lilla.
 
G. Gold or Silver: Sølv.

H. Height: 161 cm.
 
I. Instruments you play(ed): I mine helt unge dage, keyboard og bas. Efterskoletiden bød på guitar. I dag: INTET. 

J. Jobtitle: Social og sundhedshjælper, afløser hos OK-huset Gurli/Vibeke.   

K. Kids: Ingen menneskebørn.
 
L. Live: Odense C
 
M. Mother's name: Anette
 
N. Nicknames: Lille Lisa
 
O. Overnight hospital stays: I '03 hvor jeg på efterskolen, slog hovedet mod en jernstang, kom på sygehuset og blev indlagt med en hjernerystelse. 

P. Pet peeves: Folk der afbryder når der bliver talt. Mangel på bordskik. 

Q. Quote from a movie: "Life is like a box of chocolates, you never know, what you gonna get." Forrest Gump.

R. Right or left handed: Højre, tillærte mig dog engang at skrive med venstre.

S. Siblings: En lillebror. (I virkelighedens verden 2 brødre og 2 søstre i alt, men har kun kontakt med en lillebror)
 
T. Time you wake up: Det kommer an på mødetid på job.
 
U. Underwear: Ja, hvad med det? Det er der. 

V. Vegetable you hate: SVAMPE i alle afskygninger!

W. What makes you run late: Tv eller valg af sko.
 
X. X-rays you've had: Alt for mange... har ikke tal på dem.

Y. Yummy food that you make: Min tzatziki er blevet godkendt af kæresten, så det må være den.
 
Z. Zoo-animal: Skal man vælge? Jeg elsker dem alle. ER bare dyrefan. Altså af dem der er bløde, søde og har pels. Og nej, edderkopper tæller ikke med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar