09 september 2011

En halv fridag

Jeg har været så priviligeret at have en halv fridag i dag. Jeg fik fri kl. 7 imorges, og efter nogle timers søvn, kunne jeg holde fri resten af dagen. SKØNT! Weekenden står på dagvagter, men det er okay, jeg har nemlig fri hele næste uge. En tur op i byen og ose lidt, var hvad det blev til i dag. En tur hos Søstrene og få købt lidt forskelligt. Bl.a små kurve, som jeg har sat op på væggen under vores opslagstavle. De skal indeholde alt det, som vi hurtigt får fyldt vindueskarmen op med. Smøger, punge, solbriller osv. Er SÅ glad for mit køb - og nu kan vindueskarmen forhåbentligt forblive ryddet. I Søstrene blev det også til lidt farverige lys, en brødkurv og en skrubbebørste til ryggen. Yderligere et skønt tørklæde i grå/blå-farver, på bud i Pieces og en krakelerings-neglelak fra Matas, også på bud. Zebra-wallstickeren har jeg købt for min kære veninde - jeg kom til at sende hende et billede af de fede stickers de havde i brugsen, og så ville hun lige have en med. Zebraen kommer til at pryde Pyntemynthes værelse, når jeg i næste uge tager på endnu en tur til Hillerød.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar