11 september 2011

1-2-3

1 måned - så længe siden er det allerede, siden vi sagde farvel til Gammelmanden. Jeg savner ham stadig vanvittigt!

2-somhed - er hvad jeg allermest har lyst til at dyrke i dag.

3(00g) er hvad jeg har kunne trække fra vægten på lidt over en uge.

4 dage - er der til jeg skal tilbringe nogle hyggelige dage med en dejlig veninde.

5 dage - er der til jeg skal nyde L.O.C's stemme i Tivoli.

6 nye faste læsere, er kommet til på en uge.

7 nattevagter venter mig i uge 37. Det bliver dejligt.

8 timers vagt - er hvad jeg ikke kunne klare i dag pga. sygdom. Damn it! Er afløser, afløsere skal ikke være syge!

9 års kærlighed - kan vi fejre herhjemme om halvanden måned-ish. Det er vildt at tænke på - det er det altså!

10 år - er det siden at verden blev ændret. Vi mindes i dag. Det burde ikke være tilladt at ynke over 'småting' i dag, men det er alligevel svært at overholde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar