20 juni 2011

FUN FUN FUN


Min kære bror kom på et spontant besøg i de mørke nattetimer i går og ville gerne låne en sofa. Han havde været på Sjælland, og nåede desværre ikke det sidste tog mod hjembyen - men så er det jo godt at have en søster der bor i den by, man er havnet i. Min bror er blevet ejer af en iPhone 4 - og når man er ejer af en 4'er, så er der faktisk flere app's at vælge imellem. Jeg fandt for noget tid siden en rigtig fed app. Incredibooth hedder den vidst. Fandt desværre ud af, at den ikke kunne fungere på min 3'er, da man skal bruge et kamera over skærmen. MEN nu fik jeg mulighed for at afprøve den fede app, da min bror ikke havde noget imod at købe den. Billederne herover, er hvad der kom ud af den fede app. Det var RÅ-HYGGELIGT at tage de billeder!

4 kommentarer:

  1. Er simpelthen så nysgerrig.. Så må bare spørge.. Hvor kommer du fra oprindeligt? Du har nemlig en flot lidt mørkglødet farve, så vidt jeg kan se.. Og hvad med din bror?
    Håber det er ok jeg spørger:)
    P.s hyggelig blog du har:)

    SvarSlet
  2. Anonym - Du spørger bare. Jeg har faktisk lavet et indlæg, på baggrund at dit spørgsmål.

    Fru H-T - TAK :)

    SvarSlet
  3. Åh er totalt applikations freak. Har lige fået en 4 for et par uger siden og har skrevet om flere apps på min blog. Har købt denne app hi hi. Knus

    SvarSlet