29 marts 2011

Update på den laaaange weekend.

Torsdag startede min weekend. Der blev fejret fødselsdag for veninden i stor stil, på et lækkert wok house her i byen, med flag, blomster og gaver. Intet andet var planlagt, end at vi bare skulle hjem til hende og hygge igennem og jeg skulle overnatte. - MEN skæbnen ville at vi liiiige skulle forbi SuperBrugsen - og på sådan en højhellig torsdag var SuperBrugsen blevet lavet om til noget der mest af alt lignede et diskotek med dagslys. Der var høj musik, små barer i hele butikken, hvor der blev serveret alt lige fra Cult Shaker til Jägerbombs - de holdte simpelthen cocktailparty. Inden vi kom havde de haft topløs kassebetjening (2 mænd udefra) - og man kunne få armbånd til et gå-i-byen-sted, hvor man så med det armbånd, kunne springe køen over - kom man i dametøj, kunne man også komme billigere ind. Vi tog dog ikke derind, men kom alligevel lidt rundt i byen efter vores 'druktur' i Brugsen - et par forskellige værtshuse og ned på vores sædvanlige spot på dansegulvet, hvor vi dansede og dansede og dansede. Dagen efter havde vi aftalt shoppetur, vi var bogstavelig talt levende døde at se på. Men vi fik shoppet det vi skulle, spist en let frokost og så ellers bare HJEM. Min plan for fredag havde været at skulle flade TOTAL ud, og lade op til lørdag hvor den igen stod på indtagelse af alkohol, fødselsdag og bytur. Men planen gik lidt i vasken. Larsens kammerater kom og vi skulle spise lækker mad, og hans søster kom også og skulle overnatte - men vi HYGGEDE, på trods af mit halvdøde væsen. Det var super hyggeligt, vi tøser plaprede og lagde neglelak - som rigtige piger jo gør. Og drengene var skiftevis ved grillen og computeren. Alt imens x-factor kørte i baggrunden og vi så den glade Robbie Williams springe rundt på scenen.  Det blev lørdag og veninden og jeg var inviteret til fødselsdag - invitationen sagde kl. 20 - men endnu engang holdt det ikke helt stik. Jeg havde lovet min veninde at tage med hende ind og se England spille fodbold kl. 16, og inden da, ville hun gerne lige have lagt neglelak i form af Englands-flag. Så jeg troppede glædeligt, men stadig halvdød, op kl. 13.30 - til en mega stresset veninde der skulle gøre sig klar, til både bold og fødselsdag. 20 minutter inden vi skulle være på Kick Off, fik jeg lov til at lægge hendes neglelak, og derefter spurtede vi af sted på vores cykler. Kampen gik suverænt, og vi lagde hårdt ud og var allerede mindre beruset, da vi kom op til fødselsdagen, hvor vi skulle hjælpe med at gøre klar og lave mad og spise. Det hele gik forrygende, gæsterne ankom og festen var i gang. Vi endte som forudset i byen - hvor jeg måtte bukke under for kradsen i halsen og mega hovedpine. Så meget at jeg ikke kunne holde ud at være hvor vi var. Jeg sagde pænt tak for i aften, og cyklede hjem mod min seng. Larsen var lige akkurat på vej i seng da jeg kom hjem, så jeg kunne passende lægge mig ved hans side og smutte en tur til drømmeland. Søndag vågnede jeg så med ondt overalt - tænkte at det nok var de vildeste tømmermænd jeg længe havde haft - det skulle så vise sig, ikke at være tømmermænd, men sygdom. Sygdom, sygdom, SYGDOM! - og nu sidder jeg så her... følte mig nogenlunde da jeg startede på indlægget, men nu kan jeg godt mærke at det ville være rart at komme ind og ligge igen. So long, ladies! (og hvem der ellers læser med)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar