27 marts 2011

Are we there yet?

Jeg er her igen - grebet ned i søbet, af sygdommens klamme lange stinkende arme! 

- Mellemørebetændelse, TJEK
- Halsbetændelse, TJEK
- Forkølelse, TJEK
- Hovedpine, TJEK
- Øm i alle led og muskler, TJEK
- Et humør der skriger elendighed, TJEK TJEK TJEK!!!

De kloge hoveder siger at jeg aldrig er blevet helt rask, fra alle de mange gange jeg efterhånden har været syg, inden for kort tid. Derfor er jeg igen hårdt ramt - nu er missionen at blive fuldstændig rask, så mit seje immunforsvar kan komme hjem igen! Det har også betydet at jeg har været nødt til at rydde kalenderen fuldstændig de kommende dage. Til stor frustration for mig selv, da jeg havde lovet at tilbringe aftnerne i byen med min veninde som rejser om en uge. I stedet vil jeg tænke tilbage på weekenden, som for mig, allerede startede torsdag. Det har været en skøn weekend. Beretningen må i få på et andet tidspunkt, når jeg engang er lidt mere levende.

2 kommentarer: