24 marts 2011

PEACE OUT!


Jeg er SÅ klar til at fejre min gode veninde i dag, hun skal have sit gavekort indløst i aften - og det betyder en tur ud at spise, på min regning. Hun havde godt nok fødselsdag i november, og fik af mig, et homemade gavekort på en middag - my treat. Nu varer det ikke mange dage før hun flytter til nyt job, varmere vejr og garanteret også lidt flere lækre Adonis'er end der er her i DK - og så var det vidst nok lige på tide at få indløst det gavekort. Da min kære veninde jo er englænder, synes jeg det var på sin plads at have begge flag med i morgen. Jeg glæder mig til at vifte hende i hovedet og sige HAPPY BIRTHDAY! (og så passer neglene jo perfekt til på lørdag, hvor jeg sørme er kommet til at love hende at tage med ud og se EN-GE-LAND spille fodbold, og hvor DK også skal spille senere på aftenen)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar