10 marts 2011

I did it - suppekur!

HURRA!! Jeg gjorde det dælme! Jeg, Lisa S. Hansen har gennemført en 7 dages suppekur! Det har været en pestilens, rent ud sagt. Det har været super hårdt. Det drænede mig for energi. Det har været resultat i en masse brok fra min side - især når Larsen kunne spise god mad, lige ved siden af mig. Men jeg gjorde det! Resultat: TOTAL udrensning, en fladere mave (siger kæresten) og minus 4 kg. Det er et ret godt boost til at komme i gang med den sunde livsstil igen (igen... igen... igen...)
Jeg er PAVE stolt af mig selv, men ville nok næppe nogensinde gøre det igen, i hvert fald ikke i MEGET lang tid - vi snakker ÅR. Og jeg vil heller ikke anbefale den til nogen, for jeg har godt nok haft det dårligt! Og været på nippet til at opgive flere gange, men har tænkt fandeme nej, jeg MÅ kunne komme igennem! Jeg er kommet igennem, og har fulgt den næsten til punkt og prikke - de sidste par dage her, har jeg simpelthen ikke kunne få suppen ned. Så der har jeg hovedsaligt spist noget af det andet, som de dage har tilladt. Jeg har dog ikke spist noget jeg ikke måtte. Men jeg kom igennem, og jeg lever højt på, at jeg rent faktisk har haft rygrad til at gennemføre noget. 

Skulle du være nysgerrig efter hvilken kur jeg var på, kan du trykker HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar