07 februar 2011

I ♥ STRIWERNE!

Jeg skal lige love for at jeg har fået købt en masse striber i dag - og det er endda nogle lækre nogle af slagsen. Både en fryd for huden og synet.

Matas-striber x mange!
Mini-Kähleren her, er købt og betalt - dog må jeg vente på at butikken får den hjem. Billede fundet på google.

Lidt andre lækre ting på ultra-tilbud, blev det også til.

Dagen i dag, var dagen hvor alle mine cremer og renseprodukter skulle byttes ud. Jeg havde ellers fået samlet en masse gode sager fra The Body Shop af deres organic-produkter, men med tiden er jeg åbenbart blevet voldsom allergisk over for cremerne. Jeg besluttede derfor at jeg passende kunne gå i matas og købe de gode gamle striwer, når nu jeg er blevet medlem af Club Matas - så kunne jeg samtidig få nogle point. Smart tænkt. Så nu har jeg fået skiftet det hele ud, og kan igen få dejlig hud, med striwerne. (Man er vel fynbo)
Jeg var simpelthen også NØDT til at udvide Kähler-samlingen, med den smukke violet-stribet vase. Jeg så den, den anden dag i Sinnerup (til 169,95 kr) - jeg vidste ikke man kunne få den med lilla striber - jeg blev dog hurtigt enig med mig selv og Larsen om at jeg altså IKKE ville give den pris, for den. Slet ikke når resten af byen, kun tager 130,- for den selvsamme vase. Come on. Derfor gik jeg i Inspiration, de havde desværre ingen hjemme, men jeg har fået bestilt en hjem, til den rigtige pris. Nu kan jeg så vente på at de får den hjem - men jeg er jo også blevet god til at vente på Kähler.
Jeg var et smut i Gina Tricot, fordi mit øje lige fangede en skøn taske - som jeg altså tror jeg skal op efter i morgen. Jeg har virkelig haft mange overvejelser, og snakket med en del om mit luksusproblem - to buy or not to buy - det må vise sig imorgen.

Men lækker, det er den altså! Billedet er lånt på Gina Tricots hjemmeside.


2 kommentarer:

  1. Eeejjj, den er fed. Hvad koster den?

    SvarSlet
  2. Tasken koster 250,- i Gina Tricot, og fås i sort eller brun i butikken. På nettet er den kun i sort. :)

    SvarSlet