26 januar 2011

Hvor tilmelder jeg mig...

Jeg overvejede rent faktisk at kontakte Energi Fyn, og høre om de kunne hjælpe mig. Jeg valgte dog at lade være, da jeg nok bare ville blive gjort til grin. Jeg har for tiden, absolut ingen energi what-so-ever... Okay, det passer ikke helt. Jeg kan nok godt være aktiv i en times tid eller måske to - men så er det vidst også rigeligt. De sidste maaange dage har stort set gået med at date enten sengen eller sofaen, med dyne og lukkede øjne. Jeg har præsteret at sove til langt op på dagen, stå op og være vågen et par timer, for at lægge mig på sofaen og falde i en dyb søvn (!!!) - det resulterer så også i at jeg ikke sover ordenligt om natten, min nattesøvn er præget af rigtig mange og livlige drømme. Det er en ond cirkel. Jeg har altid haft et godt sovehjerte, men det her er i det ekstreme. Nu har jeg lavet en aftale med mig selv. Jeg elsker jo lister, det er vidst ingen hemmelighed. Så nu er der lavet lister om, hvad jeg skal nå hver dag, og tidspunkter på, hvornår jeg skal være oppe og i gang. En to-do-liste for at holde mig i gang herhjemme. Jeg tror nu nok at det skal blive godt, at det er en god idé. Jeg har bl.a. allerede fået ryddet op på vores tøjhylder, og lagt alt tøjet pænt sammen så det hele er overskueligt. OG den kæmpe stak vigtige papirer, der altid har ligget for enden af hylden... GONE! Den er nemlig blevet fordelt i de rigtige mapper, så sagerne er lige til at finde. Jeg er godt i gang! Imorgen skulle jeg gerne ud og hente mine lysestager, som er kommet hjem - så kan jeg sidde og nyde dem for mig selv. Larsen tager nemlig til København i morgen og skal være der til søndag. Så imorgen byder på en alene-aften, inden min skønne bror kommer og underholder mig hele weekenden. Åh, jeg er SÅ dårlig til at være alene. Dagene er okay, det er om natten. Jeg er SÅ dårlig til at sove alene -men hvis jeg bare har en anden person i nærheden, så går det helt fint. Det er noget mærkeligt noget, men på den front skal jeg bare have en form for TRYGHED, og sådan har det været de sidste mange år. Når Larsen er på sine weekender, så har jeg som regel lavet en aftale med min bror om at han hellere end gerne må komme og underholde mig. Så er jeg heller ikke helt alene. Og jeg er heldig, for min bror elsker at komme og være her en weekend, så det er vidst en win-win situation, kan man roligt sige. Og jeg glæder mig!

2 kommentarer:

  1. He he Energi Fyn!!!! Kan huske engang vi boede i Danmark hvor jeg var lige så træt. Gik endda til lægen hi hi men det var bare vintertræthed. Det med at lave lister er er superide i sådan en situation for så får man da lidt lavet. Dejligt at din bror kommer. Er heller ikke god til at være alene om natten! Tak for awarden søde. Har også fået den af Mette så jeg må hellere tage mig sammen og få noget skrevet. Ha en dejlig dag♥

    SvarSlet
  2. JA! - vintertræthed, det tror jeg på! I dag har jeg dog været ualmindeligt aktiv, i hvert fald i forhold til de forgående dage :)
    Jeg vil glæde mig til at læse dine skriblerier. Tak i lige måde :)

    SvarSlet