26 januar 2011

De 8 om frøkenen.

Lise der har bloggen Lise på SU, synes at jeg skulle tildeles en award - Stylish Blogger Award - for at være helt præcis. Jeg takker Lise mange gange for awarden. Den florerer alle steder i blogland, og er måske blevet mere en leg mellem bloggene, end en decideret award. Hvad den end kaldes, så er jeg glad for at have fået lov til at få en award og være med i legen.

Reglerne er følgende:
- Der skal takkes for awarden.
- Fortæl 8 ting om dig selv.
- Giv den videre til 8 andre bloggere.
- Fortæl de valgte modtagere, at de har fået denne award.

Nu til den vigtige del - 8 ting om mig... bum bum bum...

1) - Jeg har formået at klikker-træne én af mine ildere, jeg mangler stadig de sidste 3.
2) - Jeg ser programmet Taboo, på National Geografic Channel HD, hver aften.
3) - Jeg har en KÆMPE svaghed for chokolade (især en rittersport choko duo, der har ligget i køleskabet).
4) - Jeg kan ikke lide at lave mad.
5) - Jeg ELSKER farver.
6) - Jeg har et godt sovehjerte.
7) - Jeg kan ikke slappe af, hvis der er rod omkring mig.
8) - Jeg er dyremenneske, med stort DYREMENNESKE.

Nu gælder det så om at finde 8 af mine læsere, der skal modtage awarden fra mig.

Anja - Mosskov Design
Sascha - Strikkekatten
Mette - Ungernes mor
Tina - Det smager altid lidt af fugl
Frk. Høiriis - Frk Høiriis
Ida - by ida r
Maria - Strandslottet
Camilla - Pyntemynthe og mor

Så er det spændende om de vil lege med, eller om de allerede har modtaget en award.

2 kommentarer:

  1. Hej Lisa,
    Tak fordi du sender legen videre til mig :) Jeg deltager meget gerne :) Jeg skriver et indlæg senere.

    SvarSlet
  2. Det lyder godt, det vil jeg glæde mig til :)

    SvarSlet