28 november 2010

Heldig vol. 2

I går følte jeg mig specielt heldig over at have en dejlig veninde i mit liv. Ja, det blev næsten til en hel kærlighedserklæring.
I dag føler jeg mig heldig over at have så fantastisk en kæreste, bedste ven, soulmate, kommende husbond - kært barn har mange navne. Vores søndag er gået med hinanden. Jeg blev vækket med morgenmad på sengen, den kære kæreste havde bevæget sig ud i snevejret, bare for at vi kunne hygge i sengen med rundstykker og det hele. Resten af dagen er også gået med at ligge i sengen - med en masse film og stand-up. The Social Network - facebook-filmen, Armadillo - en dokumentar om danskerne i krig, Frank Hvam live 09 og Mick Øgendahls Propaganda er bare nogle af de ting vi har set i dag. Aftensmaden blev også indtaget i sengen, mini-pizza på pitabrød, så det var heldigvis let nok. Selvfølgelig alt andet end lækkert og hygiejnisk, MEN hvor har vi hygget os! Nogle af jer vil måske huske mit brokkeindlæg, omkring den kærestedag der ikke blev til noget... Dagen i dag, var nu ikke aftalt, den skulle have været gået med tøjvask og alt muligt andet praktisk. Alt det blev udsat, så vi kunne have en hel dag i sengen. Dengang vi begyndte at være sammen, der kunne vi leve i sengen en hel weekend, det tror jeg næppe vi kan mere, men en enkelt dag indimellem, det er altså hyggeligt.
Imorgen skal vi igen tilbage til den virkelige verden. Kæresten starter i aktivering, det sammen som jeg er i, bare et andet sted. Han skal dog kun være der i fire uger, hvor jeg kan risikere at skulle være der i 26 uger i alt. Jeg går ind i anden uge af praktikken imorgen, det bliver spændende at se hvad ugen bringer. Jeg ved at jeg skal være på klinikken i weekenden, der er der nemlig H.C Andersens julemarked, og klinikken holder åbent med telt ude i gården og en masse gode tilbud. Det skal nok blive hyggeligt.
Sov dejligt, blogland!

- Lisa (som selvfølgelig blogger fra sin iPhone, i SENGEN)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar