08 september 2010

Mit 'something blue'

For meget længe siden købte jeg mit 'something blue' til brylluppet. Faktisk var det den anden ting jeg købte, der havde med bryllup at gøre. Den første ting der blev købt, var gæstebogen, som jeg før har vist her. I aftes sad jeg så og kiggede mine indlæg igennem, og jeg har faktisk slet ikke vist jer mit 'andet' køb. Her til eftermiddag, fik jeg så fundet skoene frem og fik dem foreviget.
Jeg ELSKER dem simpelthen allerede - og jeg er i fuld gang med at gå dem til, og øve mig i at have dem på længere tid ad gangen. For det er jo ingen hemmelighed at de er høje!
Så tak til min skønne veninde, der på sit besøg her i byen for meget lang tid siden, delte sit forslag mht. at mine sko da bare kunne være blå, når nu jeg ikke ville have hvide sko :) Ugen efter hun havde været her, smuttede jeg op og købte disse skønheder.

2 kommentarer:

  1. Wow, de er godt nok smukke. Jeg syntes det er så fint, når skoene bryder den hvide kjole. Glæder mig til at se billeder fra dagen!

    SvarSlet
  2. Tak - det syntes jeg også :)
    Og det er faktisk slet ikke så 'specielt' som jeg troede i starten. Jeg har jo min gang på bryllupsklar.dk og der lyder det til at være ganske normalt at have blå sko på. Jeg glæder mig også rigtig meget til dagen - og alle billederne. Kedeligt der er så længe til :)

    SvarSlet