22 august 2010

IKEA + hækling.

Dagen i dag, bød på en tur i IKEA, efter et sofabord og lidt andet. Jeg tjekkede lagerstatus på 'mit' bord i går aftes, og der var 1 bord tilbage. 1! - Trods for at vi var derude, kort efter åbningstiden, så var der alligevel en der var hurtigere end mig, og 'mit' bord blev hapset. ÆV! - Men det blev dog alligevel til lidt andet godt. Nyt bestik, sengetøj og et par kataloger. Ja, jeg er jo desværre ikke en af dem - trods medlemskab - der har været så heldig at få kataloget ind ad brevsprækken. Selvom jeg virkelig har holdt øje, som de beder om i reklamen. Sofabordet, må blive en anden gang. Selvom jeg nu havde glædet mig til at få et nyt møbel.

Uuuh, ja, og nu skal i bare høre her. I aftes havde jeg min første lektion i at lære at hækle. Jubii. Det er stadig småt med at få indlært rutinerne, og jeg kan endnu ikke helt multitaske imens jeg sidder med nålen. Men jeg øver og øver og øver. Der bliver hæklet derudaf. Det bliver dog ikke til noget specielt. Lige nu er det som sagt for at få lært mine hænder rutinerne. Og få lært at slappe af imens man er kreativ. Jeg skal love for at jeg spænder i hele kroppen, af ren og skær koncentration.

Billeder af de seneste indkøb og mit 'jeg-lærer-at-hækle-projekt' kommer en af de nærmeste dage.

Se så lige her, en sjov fremlysning, min kære veninde fandt og delte med mig.

Billedet er lånt her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar