26 august 2010

'Du er nummer syv OG tyve i køen'

.... Jeg sidder i skrivende stund og venter på at komme igennem til ydelsescenteret. I dag er dagen hvor jeg skal raskmeldes OG meldes ledig hos min fagforening. Der er så bare lige 26 før mig... Heldigvis har de sådan en 'smart funktion' at når de har nævnt hvad nummer man er i køen... ja, en 4-5 gange, SÅ tilbyder de at man kan indtaste sit nummer, og blive ringet op. Man beholder selvfølgelig sin plads i køen. Det er hermed gjort, nu vil jeg gå ind og vente på at tonerne af SATC fylder mine ører. - det betyder nemlig at jeg bliver ringet op.

2 kommentarer:

  1. Det var ellers smart med den opringningsfunktion... Den måtte flere gerne tilbyde! :-)

    SvarSlet
  2. Ja, det er smart. Så kunne jeg bruge den halve times ventetid på noget andet nemlig :)

    SvarSlet