12 august 2010

10 ting du (garanteret) ikke vidste om mig...

Da jeg kom ind på blogspot her til aften, og skulle se en masse nye indlæg, lød størstedelen af overskrifterne på "10 ting du ikke vidste om mig..." - En ny blog-leg. Jeg nåede lige at sende en sms til min veninde om mit sjove fund på blogspot, da jeg opdagede at jeg selv var blevet udvalgt til at lege med. Det var Aalborg pigen på budget, der synes at jeg også skulle lege med. Tak.

Så her kommer 10 ting, som du garanteret ikke vidste om mig, medmindre vi står tæt, ude i den virkelige verden.

1. Jeg hader at lave mad. (men jeg er heldigvis velsignet med en kæreste, der ELSKER det)

2. Jeg har aldrig drømt om at blive gift.

3. Jeg drømmer om at blive veterinærsygeplejerske.

4. Jeg har kun haft 2 kærester før Kommende husbond.

5. I 8. klasse, stak jeg af hjemmefra, og gjorde min forældre rædselslagene - og meget sure.

6. Jeg kan ikke tage når folk bider negle. (selvom jeg selv gør det)

7. Jeg kan ikke falde i søvn hvis Kommende husbond sover før mig.

8. Jeg tror altid at jeg har glemt hvordan man kører bil, når det er mig der skal være chauffør. (fordi der går længe mellem at jeg kører)

9. Jeg er allergisk over for æbler, gulerødder, pærer, nektariner, ferskner og nødder - det hele i rå form, og har været det i 10 år +-

10. Jeg har haft 2 svære depressioner i mit 'voksne' liv. Jeg gruer ofte for at en ny pludselig skal dukke op.

Nu skal jeg så vælge 6 nye bloggere som jeg gerne vil vide lidt mere om. Jeg har faktisk ikke lige orket at skulle tjekke om i hver især allerede har leget med. Men her kommer mine 6 udvalgte.

Anja - Mosskov design
Sascha - Strikkekatten
Camilla - Pyntemynthe og mor
Zania - Det er bare sundt/Like Bree
Sara - Saras garderobe
Tina - Det smager altid lidt af fugl.

Jeg håber at i vil lægge hjernen i blød, finde 10 ting i vil dele med os, og sende legen videre. God fornøjelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar