02 juli 2010

Frihed/Freedom/Freiheit

Friheden til at gøre, lige hvad jeg lyster. Jeg er jo alene hjemme, og jeg vender lidt op og ned på alting, når jeg er alene hjemme. I går kom jeg lidt (meget) sent i seng, da jeg ventede på at mit vasketøj blev færdigt. I dag kl. 7.00 vågnede jeg, og tænkte, det skal være løgn. Det må være en arbejdsskade, med alle de dagvagter jeg har haft, på det seneste. At mit indre ur, syes at jeg skal vågne kl. 7. - jeg blev dog liggende, og er først stået op 2-3 timer senere. Morgenmad i maven, endnu en vask sat over, støvsuget og vasket gulv - og fået sat myrelokkedåser op, så vi kan komme af med de forbandede (undskyld mit fransk) myrer, der har indtaget vores køkken, i MASSEVIS! - Og så laver de ikke en gang mad, tager opvasken eller rydder op efter os, de er der bare. Kravler rundt i deres egen lille verden. - Og ind i vores opvaskemaskine. *SUK* - Sidste år virkede de der dåser, helt fantastisk, så vi krydser fingre for en gentagelse i år.
I dag tror jeg, at jeg vil sætte mig op på Sally (læs: min cykel) og se om jeg kan finde et par genbrugsbutikker. Der er desværre ikke så mange heromkring hvor jeg bor, ikke at jeg ved af i hvert fald. Mon ikke turen går forbi centrum også...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar