02 juli 2010

Dagens 'vigtige' køb.

Jeg kunne ikke lade være... Denne her røg altså med mig hjem idag. Fantastisk lækker sommer-farve. Den er allerede taget i brug. Gik en tur i Mood, for at kigge, da hun har 50% derinde, men jeg nåede ikke længere end til smykker og neglelak. Så forelskede jeg mig i denne skønne farve. Desværre havde hun ikke bud på Essie, det kommer aldrig, som hun siger. Men efter en prøvning af lakken, og en kort snak om, hvilke af farverne jeg efterhånden har, så fik jeg den alligevel liiiidt billigere. En hel 5'er, sparede jeg på den idag. Det tæller da også lidt ikke? ;)


Jeg har vidst ikke fået vist jer, hvad jeg købte sidst, jeg "kom til" at gå i Mood. Hvilket snart er en måned siden. Et super lækkert ur og et par øreringe, blev det til den dag.

Lækkert ur, med en rem af gummi. 299,-

Pink svaler (Fat Cat Stuff) 99,-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar