29 juli 2010

Flower-power

Jeg elsker bare vores nye sengetøj herhjemme. Det er lyst, lækkert og man kan ikke andet end at blive i godt humør af at se på det, eller ligge i det, for den sags skyld. Jeg har reddet mig en influenza-lignende ting, så jeg er gemt langt væk under dynen, med alt inden for rækkevidde og en dejlig stor kop honning, tilsat lidt kamillethe. (okay, det er faktisk omvendt, men jeg elsker honning) - Når det nu skal være, så er det altså helt i orden for mig, at det bliver imens jeg stadig går sygemeldt med foden. - OG så er det bare skønt at Kommende husbond lagde rent sengetøj på, inden han tog op til sin kammerat. Så nu vil jeg nyde aftenen med at zappe lidt, og udforske den forunderlige verden, som nogle vil kalde internettet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar