31 juli 2010

Dam dam da daaaam, dam dam da daaaam.

I dag er jeg i bryllups-mood. Jeg sidder og finder ud af praktiske ting, såsom hvilken velkomstdrink vi dog skal finde på, hvordan borddækningen skal være, hvordan invitationerne skal se ud. Og hvor er det bare hyggeligt - endnu hyggeligere er det altså, så at tjekke andre blogge ud, og komme til denne her, hvor kvinden bag, faktisk er blevet gift i dag. Iiiiih, hvor jeg altså glæder mig helt vildt til det bliver min tur. Og hvor er der dog mange ting man skal have styr på.

Vi har indtil videre styr på location, mine sko (som er købt), og så er vi blevet enige om en overraskelse til vores gæster, men den kan jeg af gode grunde ikke fortælle om her ;)
Der er lige præcis 335 dage tilbage, til det er MIN (okay, vores) store dag !

Lige en lille sjov én. Går nu ikke ud fra at det er det, der sker, når man først har sagt I DO!

Billedet er fundet på google.


1 kommentar: