10 juli 2010

Cosmo på flaske...

... ej, vel?
På oseturen idag, blev veninden og jeg stoppet op, og spurgt om vi ville deltage i en drink-smagning. Og det ville vi da. Det drejede sig om cosmopolitans. Med en ny smag, lanceret på FLASKE. Lige som breezers osv. Ej... Efter min mening, så skal en cosmo altså nydes i et pretty glas. Vi smagte på to forskellige, og blev så stillet nogle spørgsmål omkring, smag, duft, førstehåndsindtryk, farve osv. Og så skulle vi give point. Jeg kunne faktisk ikke helt smage forskel. Spurgte også flere gange om det ikke var den samme, men det påstod de at det ikke var. Det var nu meget sjovt, på sådan en lørdag formiddag. - Og så fandt jeg lige ud af, at mit nye yndlings-sted, Ryans, er begyndt at sælge cosmos. Så jeg tror nok lige at den skal stå på VM og cosmos imorgen aften. YaY! Og så holder vi altså med Spanien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar