09 juli 2010

Aaaahhh, det lettede...

...på hovedet altså. I dag, efter RIGTIG mange overvejelser, tog jeg et smut ind forbi en frisør her på boulevarden. Og fik klippet og tyndet ud i manken. SKØNT! Nu kan hovedet nok godt overleve den skønne varme vi får, sommeren over.
Der er desværre intet førbillede... MEN efter meget lang tid, med meget tungt og kedeligt hår, og med en længde der kunne dække 'pigerne' (LÆS: brysterne) - så kan du nu se mig, rende rundt med denne lækre og lette frisure.
Den kommer altså ikke helt til sin ret, på billedet. Men der er tyndet godt ud i det, og så er det klippet i etager og pandehåret er kommet ud til siden. Og det er lækkert og let! - og så kan det stadig nå at blive sat op, hvis jeg vil have det, på arbejde. YaY! Men hvor var det dog dejligt at jeg endelig fik taget mig sammen. Her kan der hurtigt gå år, mellem jeg går til en frisør. - Men nu var jeg jo så heldig at jeg fik et 'klippe'-kort. (Hæ hæ) Og 11. eller var det 12. klipning er gratis, så måske det skulle være lidt oftere nu :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar