11 juni 2010

Tid til en update.

Sååå er det vidst endnu engang tid til en update. Bloggen er absolut ikke første prioritet i denne tid. Jeg har haft en del øv-dage på det seneste, og har helt bevidst valgt IKKE at blogge når jeg har det sådan, det bliver jo ikke til andet end brok. Og lige præcis brok, har der vidst været lidt for meget af, fra min side, den senere tid. Lever lidt efter "Har man intet pænt at sige, skal man tie stille" - her for tiden. Så der, har i forklaringen på at her er så stille. Ej, spøg til side.
Jeg er startet på mit nye arbejde, fantastisk sted, skønne kollegaer og dejlige omgivelser. Vagterne er blandede, der er dog flest dagvagter. Jeg var godt nok spændt på om jeg kunne komme SÅ tidligt op, og være frisk på at møde kl. 7. - når man er b-menneske, og holder allermest af at være længe oppe. Men det er gået rigtig godt. I aften skal jeg møde ind til en nattevagt, men det er kun dejligt at der er lidt variation i vagterne :)

En kedelig oplevelse, kan vi ikke komme uden om, at vi har haft herhjemme. Først på ugen fik min ellers så friske farmor 2 hjerneblødninger, og er nu indlagt. Hun er lam i højre side, og lige nu ser det umiddelbart ikke ud til, at hun bliver sig selv 100% igen. Men jeg HÅBER at hun kommer til at fungere igen. Men det vil kun tiden vise. Fingrene er i hvert fald krydset.

Udover det er her ikke sket det helt store. Her på bloggen, leger jeg lidt med nyt design. Her i hjemmet, er her ikke meget der er forandret. Der er købt lidt nye nips, sådan hist og pist. Må lige få taget lidt billeder en af dagene. Der er også kommet en ny støvsuger til hjemmet. Ja, den anden valgte at brænde sammen. Heldigvis havde jeg nået at støvsuge rummene med gulvtæppe. Det var held i uheld at den brændte sammen, for vi havde længe snakket om at købe en ny, for den gamle, var nemlig uden poser, så den skulle tømmes, hvilket ikke er det smarteste, når man som mig, lider af støvallergi. Men fordi den jo har fungeret fint nok, så har vi ikke lige prioriteret en ny støvsuger højst, ved lønningsdag. NU skulle det så være, da vi jo altså ikke kan leve uden. Og heldigvis fandt vi en BOSCH støvsuger, med fantastisk sugeevne, og så var den på bud, 50% - den snuppede vi. Og den er SKØN! Den tager alt, hvilket er vigtigt, når vi har 4 lømler herhjemme, der går og smider pelsen over alt.

Weekenden her står i arbejdets tegn, for mit vedkommende. Næste weekend har jeg fri, og om lørdagen skal vi til navngivningsfest/1-års fødselsdag hos hende her, eller det vil sige, det er hendes yngste vi skal fejre.

På mandag skal vi besøge forsamlingshuset, hvor vi har påtænkt at holde vores bryllupsfest næste år. Det bliver spændende, hvad de har at tilbyde os. Både mht. lokaler, men også af mad.

NÅRRRH ja! Jeg har jo fået min iPhone tilbage. Dvs. endnu engang er det ikke "min", men en ny. 3. gang er lykkens gang - jeg håber det holder. Indtil videre, funker den SUPERB. 7-9-13. Puh, der går jo lang tid mellem jeg skriver her. Det må jeg lige få rodet bod på. Når jeg finder en fin balance i hverdagen.

Mon vinderen af min give away, har modtaget sin gave? Det gik lige stærkt nok med at få sendt den afsted, så undskyld der ikke lige var en hilsen med, Rikke.

Det var vidst alt for nu, skal nok prøve at hanke op i mig selv, og få skrevet lidt oftere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar