10 april 2010

Projekt Bryllup er skudt i gang.

SÅ er jeg kommet godt i gang med projekt bryllup. Ja, du læste rigtigt. JEG. Der er skrevet lister så lange omkring ønsker til hvordan vi gerne vil have brylluppet, der er skrevet gæsteliste, der er fundet dato. - De ting har vi begge deltaget i. Det er dog mig der har skrevet listerne, må være en kvindeting. JEG har yderligere fundet ud af at jeg syntes at de traditionelle indbydelser til bryllup er for kedelige, til den pris man skal give. Derfor har jeg valgt at lade kreativiteten slå til, og lave dem selv. Kommende husbond sagde god for den ide. "Du slår dig bare løs." JEG har yderlige fundet ud af hvordan min kjole ca skal se ud. Og fået en aftale hjem med min negle/makeup-pige om at hun skal lægge min makeup, og ordne mine negle. Kommende husbond har valgt at han vil have syet et jakkesæt. "SUIT UP" - som han siger.
En ting som står rigtig højt på min ønskeliste til brylluppet er en prof fotograf. Nu elsker jeg jo selv at tage billeder, men jeg kan jo ikke rigtig gøre det selv den dag. Men jeg har fået anbefalet en super god fotograf. Prisen virker dog lidt høj, i forhold til hvor "stort" brylluppet bliver. Men det er ikke helt umulig. Hvad synes i? Hvis det er et af mine højeste ønsker... Skal jeg så bare spare sammen til at få hende ud til vores bryllup? Det drejer sig om 8000,- Kommende husbond, synes det er helt hen i vejret. Men iiih, som min veninde siger; "Det er en once in a lifetine ting. GØR DET!" - Og jeg kunne ikke være mere enig. Selvom Kommende husbond har sin mening, så er jeg stadig på nippet til "bare" selv, at spare pengene op. En gave til mig selv. Nåh... Der er da heldigvis 1 år, 2 måneder, 3 uger, 18 timer 59 min, 10...9..8..7..6..5 sek til bryllupsdagen ;) JA, ja... Man har vel hentet en Wedding-app på sin iPhone. Tihi.

Sølvpapirsringen som Kommende husbond friede til mig med og den anden ring, som han selv har valgt, og som nok holder lidt bedre.
Første køb til brylluppet; En gæstebog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar