19 april 2010

Monday - Monday.

Min mandag er gået således:
Sovet længe. Slappet heeelt af. Tandlæge kl. 14.00 (rodbehandlingen der skulle gøres færdig) Kl. 14.30 - Ligger godt i stolen og er væk til tonerne af Fallulah. Kl. 15.06 - ALL DONE! Jeg klarede rodbehandlingen. Jeg fik sågar ros af tandlægen, ifølge hende var jeg et helt andet menneske at se på. Jeg kan med sikkerhed sige, at min tandlægeskræk er ved at aftage. Thank God! Jeg har allerede bestilt tid til næste og sidste rodbehandling. Derudover, blev det slet ikke så dyrt som jeg havde regnet med - WuHu! Så lige så snart jeg havde betalt, ringede jeg til Kommende husbond og skulle lige have godkendt min plan... Som var... Kan i gætte det? Det blev omtalt i indlægget før dette... Jeg skulle selvfølgelig lige have god for at jeg tog op og købte min højtelskede "something blue" ! Og jeg fik planen godkendt. Så NU er der endnu en ting hjemme til den store dag. Og guuuud hvor er de feee'e, som vi siger her på Fyn ;)
Udover "something blue", faldt mit blik også på en rodekasse hos boghandleren. 50% på alt i kassen. Jeg fandt to bøger som jeg fik til en samlet pris på 90,- "Flot skrot - nyt liv til gamle møbler." og "Romantiske bryllupper."



Ingen kommentarer:

Send en kommentar