23 april 2010

!!! EFTERLYSNING !!!

Mød Lunte. Lunte er en stor og rund, rød hankat. Lunte fik i mandags et dejligt nyt hjem, da min veninde ikke kan have ham længere pga. flytning. Lunte er en lidt speciel kat. Han er stædig, bliver hurtig fornærmet, hvis man ikke vil nusse med ham når han vil, og så er han kun glad for meget få mennesker, i denne verden. Min veninde fandt de perfekte nye forældre til ham, et ægtepar, der desværre måtte aflive deres egen kat. Lunte er perfekt til dem, og de er perfekte for Lunte. Alt tegnede godt. Lunte gav hurtigt udtryk for, at det var ok at bo hos hans nye forældre. Lunte er normalt udekat, men indtil han var faldet HELT til i sit nye hjem, så skulle de første par uger, foregå indendørs. Onsdag eftermiddag så Lunte dog sit snit, til at smutte ud af en åben dør, og løbe ud i den virkelige verden. Lunte er endnu ikke vendt tilbage.
Hans nye forældre, har ledt og ledt. Og idag var min veninde og jeg også ude i området og lede efter ham. Der blev miavet, kaldt og sagt diverse andre lyde fra vores side - men ingen Lunte.
Luntes nye hjem er i Bogense på Fyn. Hans tidligere hjem, er i Roerslev v. Otterup. Da han ikke var at finde nogen steder, i nærheden af hans nye hjem, mistænker vi ham for at prøve at finde "hjem" til Roerslev. HVIS der findes nogle læsere, der bor i eller omkring Bogense og Roerslev, vil jeg meget gerne opfordre jer til at kigge efter Lunte. Han er som sagt, godt i stand, med lidt mave, han er menneskesky og så bærer han et sort halsbånd. Han lystrer muligvis på Lunte og "psss psss psss psss"-lyden. (hvis man kan sige sådan)
Imorgen tilbringes dagen i huset i Roerslev, da der skal gøres rent, inden de nye kan flytte ind. Jeg håber så inderligt, at Lunte-drengen sidder på trappetrinnet, når vi kommer derud imorgen, eller at han i det mindste dukker op imens vi er derude.
Hvis nogen ser ham må i hellere end gerne sende en mail til lisa.s.hansen@live.com, om hvor du har set ham og hvornår. (Jeg vil ikke lægge mit mobilnummer på et offentligt sted, men jeg får en besked hver gang der kommer en mail, så jeg vil kunne tjekke den i samme sekund, som den er modtaget.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar