09 april 2010

Det seneste døgn.

At være ved tandlæge. At passe lånehunden Chili. At blive beordret med i byen af god veninde. At have ekstreme smerter i kæben efter tandlægebesøg. At tage smertestillende. At tage en lur. At vågne. At finde ud af at jeg ikke magter bytur senere på aftenen. At pylre om det til Kommede husbond. At se Kommende husbond være ligeglad. At brokke sig til Chili. At se Chili være fuldstændig ligeglad. At blive SMIDT i byen med veninderne af kommende husbond. At traske ud i bad. At gøre noget ud af sig selv. At blive hentet i fin bil af god veninde + kæreste. At være i byen med god veninde og tidligere kollega. At HAVE DET SJOVT. At komme hjem kl. 3.30. At fjerne makeup og børste tænder. At nusse lidt med Chili. At gå i seng. At putte med Kommende mand. At vågne kl. 9.30 og være frisk. At stå op. At rydde op i lejligheden. At lægge vasketøj sammen. At lægge tøjet på plads. At gå tur med Chili. At købe friskbagt græskarbrød og en lille flødekage. At komme hjem. At spise lidt brød. At spise USANDSYNLIGT kvalmende flødekage. At vælte om i sofaen af træthed. At gå i hi under dynen. At have Chili liggende i den ene ende af sofaen. At have sofabordet fyldt med juice, fjernbetjening, iPhone, bog, Boligmagasinet og en skål pistacienødder. At skulle dase på sofaen resten af dagen.

2 kommentarer:

  1. Der er nogen der ka hva :-P

    Det eneste af det der lignede mit seneste døgn, var delen med at falde om i sofaen og slappe af. Gør jeg HVER dag jeg kommer hjem fra Verdens Ende. Især i går. MAND jeg hader torsdage i det offentlige. Hvem helved har tænkt "vi holder sgu da åbent til kl 18 lille fredag. PIS go ide!" ?! Han (for det er helt sikkert en mand) burde altså blive sat frem til offentlig spot og spe.. og så fik jeg det udaf systement :-P

    Go weekenden fra Lyngby :)

    SvarSlet
  2. Lyder da som en fantastisk torsdag du havde dig ;)
    Kvalmende flødekage, hjemsøger mig stadig. Puuuh. Men så er det heldigt at jeg ikke har andre planer end at flade ud på sofaen. MÅSKE man skulle være lidt aktiv foran den lånte wii, lidt senere. BARE for at dulme samvittigheden, med den der flødekage. Heh.

    Rigtig god weekend til dig også, fra Odense :)

    SvarSlet