12 april 2010

At stå tidligt op...

... pga. rygsmerter så voldsomme, så tårerne bare triller. Efter en tudetur, en del smertestillende og en varmepude på ryggen er jeg igen - nogenlunde - fit for fight! Al den ekstra tid i døgnet har allerede indtil nu, resulteret i at der er sat en vask over, har været i gården med dyrene, de trissede rundt alt imens jeg har fjernet en smule ukrudt, køkkenet er vasket ned, tænk sig at vi har hvide skabslåger derude, utroligt hvad en rengøring kan gøre. Jeg har fået besvaret diverse mails, og fået hørt en masse musik og skrålet med, med min "blide" stemme.
Men det mangler da også bare, når man er tvunget til at være herhjemme. Kommende husbond venter en pakke der kommer med UPS, så jeg blev pænt spurgt om jeg ville vente med at tage nogle steder, før den var ankommet, eller han var kommet hjem. Selvfølgelig. Nu vil jeg sætte mig ud i solen med min bog og lidt at drikke - og nyde varmen.
Rigtig god og solrig mandag til jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar