10 marts 2010

Next stop: Hillerød.


Imorgen går turen atter til Hillerød, for at besøge den dejligste pige, nemlig lille Mynthe - Og hendes forældre + hund.
Traditionen tro (hver 2. måned) tager jeg glædeligt den kedelige togtur, for at besøge min roomie fra efterskoletiden - Roomie som nu er blevet forælder. Traditionen startede lidt før Roomie blev gravid, hvor vi havde aftalt i hvert fald at skulle ses 4 gange om året. Det blev hurtigt ændret, da hun blev gravid, til hver 2. måned, så jeg kunne følge med i det hele. Der er jo desværre nogle km. imellem os. Det er en af de bedste traditioner, der er fundet på. Og jeg nyder at komme over og indvadere deres hjem og liv i 3-4 dage af gangen. Og ikke mindst at følge Mynthen. Det går jo stærkt i den første tid - de er jo ikke små i ret lang tid.
Kufferten er pakket, med ekstra meget plads tilovers. Har til vane at købe en del når jeg er derovre, førhen, så meget, så jeg måtte låne en ekstra taske hjem. NU har jeg købt mig en stor kuffert, og lært min lektie. ;)
Jeg skal med toget herfra Odense kl. 09.07 imorgen TIDLIG (Ja, - det er dælme tidligt for mig, når man arbejder aften, og ikke bare kan gå direkte i seng og sove, når man kommer hjem). Så skulle jeg gerne være i Hillerød 11.15 - og står den på shoppetur, for de voksne. :)
Nu må jeg hellere få lidt søvn, så jeg er nogenlunde klar på at vækkeuret bimler kl. 7.30 ...

1 kommentar:

  1. Mon du er oppe?
    Ja det er verdens bedste tradition (lige næstefter julen altså!) men skønt at du gider tage turen for vores skyld, og endnu mere skønt at du gider invadere vores hjem..
    Vi glæder os til du kommer:)

    SvarSlet