07 januar 2010

Søstrene Grene

Idag gik turen i Søstrene Grene. Grunden: Havde for noget tid siden købt bogstaverne "HOME" og sat op på vores væg. I går da jeg skulle hamre dyrenes maleri op, faldt O'et så ned og gik i to stykker. Øv øv. Afsted med mig, for at købe nogle nye bogstaver. - Men til mit uheld, havde de ikke flere "HOME". Øv øv - igen!
Meeeeen jeg kan jo ikke gå i Søstrene Grene UDEN at købe noget, så jeg kom da hjem med lidt hyggelige ting til hjemmet. En lille kuffert, som jeg bruger til min make-up osv. Så er det gemt ad vejen. En ny dørmåtte. Og et par sorte glas, som bliver brugt til fyrfadslys. De matcher mine sorte hyacint-vaser. :)

Vi flyttede ind i lejligheden i Maj 2009, og det er først nu at vi er ved at være RIGTIG på plads. Vi har da alle de basale ting, og møbler osv. Men alle nips-tingene. Som jo nok kun er os kvinder der går op i. - Ja, de kan altså være svære at finde. MEN jeg er godt på vej. Og det er nips-ting min kære kæreste kan stå inde for. Ikke sådan VILDT tøsede ting, men mere ting der fører lidt hygge-stemning med sig. Vores møbler herhjemme er meget kontraster. Sofaen er mørkebrun, nogle af de andre møbler er hvide, og så har vi så lige "breakerne" i vores skalstole i 4 forskellige farver, det bryder lidt. Og ellers er jeg rigtig glad for farverige accessories f.eks. bloklys. Det giver lige det sidste "touch" i en meget hvid lejlighed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar